Warmiński Majstersztyk

nowa kampania Kormorana

#WarmińskiMajstersztyk

Browar Kormoran wystartował z nową kampanią pod  hasłem WARMIŃSKI MAJSTERSZTYK.

Jako regionalny browar szczycimy się tym, że od lat tworzymy piwa oparte tylko na naturalnych składnikach, omijając pokusy produkcji przemysłowej.

Niespieszne warzenie piwa, klasyczne receptury, eksperymentowanie na bazie własnego doświadczenia, a przede wszystkim rzemieślnicze podejście do całego procesu sprawia, że nasze piwa od lat cieszą się uznaniem klientów.

To nad czym nieustannie pracujemy, to zamykanie w butelce naszej pasji i doświadczenia, aby razem z wyjątkową selekcją składników zrodziło produkt, który będzie majstersztykiem!

Startujemy właśnie nową kampanię wizerunkową. Jej motywem przewodnim jest hasło  „Warmiński Majstersztyk” czyli dzieło mistrza.

Tworzenie piw i radlerów daje nam niesamowitą satysfakcję. Jesteśmy przekonani, że tę zaklętą w szkle satysfakcję czujecie Państwo w każdym łyku naszego piwa. To wyjątkowe uczucie – gdy z wody, słodu, chmielu i drożdży tworzy się smak, który sprawia radość.  Nie bez znaczenia jest także miejsce. Warmia i Mazury, gdzie tworzymy nasze piwa, pozwalają celebrować te chwile w wyjątkowych okolicznościach przyrody. I chcemy to pokazać szerzej w Polsce.

W pierwszej odsłonie kampanii prezentujemy bezalkoholowy radler Gorzka Pomarańcza. Wprowadziliśmy go na rynek w zeszłym roku i od tej pory cieszy się on dużym uznaniem naszych klientów. Obserwujemy też dynamiczny wzrost rynku piw bezalkoholowych i chcemy być na nim obecni z naszymi rzemieślniczymi i regionalnymi produktami.

Szukajcie nas na billboardach w Warszawie i Olsztynie oraz w regionalnej telewizji i radiu. Działania obejmują także internet, głównie media społecznościowe. Kampania ruszyła 1 sierpnia 2021.

Strona zawiera materiały przeznaczone dla osób pełnoletnich.

Czy masz ukończone 18 lat???